Allltid lika mysigt!


Malin hade dukat i rosa så mitt val av rosa rosor blev ju helrätt till detta.

Mums, det är mögelost i rullarna.

Leverpastej och oliver är en bra kombo.


Ge mig nått då!!!!

Nicclas bjöd på en god porter som jag kan tipsa vidar till er som gillar Guinness.
Smakrik och spännande aromer.

Det blev mycket Yla,,,,men det blir lätt så när en vovve sticker ut så mycket som hon gör med sin charm.

Yla snarkar och sover...



Inte bara jag som gillar Yla,,,,min sambo är barnsligt förtjust i henne också.
På torsdag får vi veta om det finns valpar i magen. Spännande!

Malin hade gjort chokladbollar på dadlar de var supergoda.

Yla bulla är så gosig så jag vill kidnappa na....

Nicclas och hallon....vovvarna tyckte ju att det var läggdags redan vid 23 tiden.

Gav oss hem vid 01.30 då var jag så trött på mitt öra att jag var bara tvungen och lägga mig.
Kvällen var trevlig och vi hade kunnat surra tills morgonen grytt men ibland så är det bra att lyssna på sin kropp.

Populära inlägg