Höströjer på balkongen...


Hänger upp några fuskprismor i fall att höstsolen vill kika in på ballis och ge lite vackra reflexer.

Än har ingen flyttat in men det är heller inte väntat på sjunde våningen.

Jag har travat och travat...flyttat runt och grejat. Det är sjukt trångt det är inte meningen att en person som jag ska bo i en lägenhet. Vansinne!

En klick rosa håller sig kvar i en pelargon.....
Intressant att min chili inte ens blommat. Ingen blomma ingen frukt men plantan jag gav till mor den har min sann givit både blomma och frukt. Tur är väl det.
Nummerskylten jag hittade efter vägen som tydligen suttit på en Golf som är köpt i utlandet.

Min förra kvist av svartvinbär som fick rötter tog och dog efter planteringen så jag ger det en chans till.

Betong och grått.,..stilrent och tungt på sitt vis men sten och betong har fungerat i alla tider.

Populära inlägg