Denna väntan...


Pulsklocka innebär träning....
Landstinget innebär Psykiatrin för koll av ADHD eller kanske det är PS...ha ha ha
Nordea är min bank och det innebär räkningar och pengar.
Den gula bakom internetdosan är miniräknaren/kalkylatorn.....den ger mig oftast minus på kontot jämt!

Phu! Det är en sådan där morgon då jag vill slå på en säck med sand...
Är så jävla less på denna orosväntan inför framtiden, jag har inte tålamod nog att inse att något i mitt liv, min vardag går framåt. Så trögt det kan vara alltså,,,skit less.

Jag ger mina närmaste kärlek och våra underbara djur efter det så är min ork helt slut.
Och tar jag mig i kragen och gör ett försök till att hjälpa eller möta upp andra i min närhet så nog fan är det alltid fel tajming eller nått annat i görningen.

Livet är en strid bland blommor och bin, moln och Joakim Von Ankas borg!
Var dag är en ny dag, en ny kämpar dag....

By the way! Vågen är en katastrof,,,den väger alla i familjen knasigt, diffar olika från en minut till den andra. Nu har sambon beställt en ny som kommer i morgon, den har fått bra omdöme så vi hoppas på den. Färgglad är den också...men tänk om jag inte törs ställa mig på den?! Tänk om den visar över 100 kg. Jag får nog ta till måttbandet för jag bygger muskler just nu.

Nu ger jag mig ut på en runda kanske arbetsförmedlingen ringer när det är som mest olämpligt mitt i steget som alltid!


Populära inlägg