Sjöng i skogen...


Var högt uppe på berget kunde se ända till havet!

Jag har haft en fin morgon i skogen alldeles ovan för oss här hemma. Svampboken var med för att kunna lära mig om nya svampar som faktiskt är ätliga.

Gula kantareller och aspsoppar en liten fin karljohan.

Går mot ljuset och lapar D-vitamin inför den tunga mörka vintern.

Tittar, luktar, läser och lär mig....


Bra stabila skor är bra att gå i i svår terräng.


Inte alltid det är fint i en skog heller...


Hittade två fina hallon som genast åkte ner i min mage,)



Två vänner som passar ihop med varandra ända in till porerna.

Jag ställde mig faktiskt och sjöng en del visor i tunneln idag det kändes befriande en liten filmsnutt lade jag ute på Instagram: resanmedhalsan heter jag där för övrigt.
Det blir så skönt ljud i tunnel,,,,förutom att den går under E4:an.

Populära inlägg