Phu det är varmt idag!!!


Nytt projekt på gång,,,en vinlåda ska bli något annat:=) Vad tror ni att det blir? 
Ni får snart se,).....hihihhi

Vi köpte oss en kravmärkt basilika idag;) Stor som bara den,)

Marmorplattan får bo i hallen på piedestal. Passade utmärkt där.
Nu måste jag bara skaffa en flådig kruka hit!

Balkongkryss är inte vad fågelskådaren vill kryssa direkt;) ha ha ha ha......

Jag knådar Yla,,,,;) Vovvemassage.
Mina underben är som stockar, jag sväller något kopiöst just nu. Det värker i benen varje steg jag tar.
Men jag måste ju röra på mig ändå. Får hitta svalare stunder på dagen. Vid 21 tiden igår kväll var sambon och jag ute på 4,3km rakt promis, det kändes som benhinnorna ville hoppa ur min ben. 
Vi är helst slut i värmen...Malin bjöd på kaffe och jag flåsade som hundarna skönt att det ändå fläktade lite under tälttaket i alla fall. 

Dagens middag blev pastasallad,,,så ljuvligt gott!

Mmm så jag njöt!

Populära inlägg