Kalas del I


Kör på tantvitt idag....;)

Fin somrig klänning i mintgrönt....

Dricker äppeldryck ur burk med randigt sugrör,,,,Mm jammi!

Mor och jag

Far och jag


Vackra blommor från mor och far...

Äppeldryck i syltburk med randigt sugrör är mys:)

Det fina trycket kom genast upp på väggen:)

Det öser ner ute men vi är glada ändå:)
Min hemgjorda lykta lyser upp:)

Rättvikshästen är framme på bordet...


Vackra liljor fick jag av min sambo<3

Och en "Allt i hemmet "precis vad jag önskat mig idag:)?Kvällsmys sen och kika i den. Den underbara konsten följde med tidningen.

Passar mig som fågelskådar dessutom.

Farbrorblå.., travar på..

Grönt glas är ju så gulligt till ett kafferep:)

Min fina ljusa mintklänning med vita prickar.

Lite Cava ska jag bjuda brudarna på om de är sugen på att skåla lite.


Populära inlägg