Loppisfyndat idag!


I dessa två bodde en rakborste i den ena och en raktvål i den andra.
Jag ska ha rakborsten till att måla konst med, typ japanbläck.
"ströarna" som inte är ströare utan bara har hål för att prylarna ska kunna torka. 
Dessa kan jag ha glitter eller annat pyssel i.


Ett Engelskt fat till samligen.

Åttkantigt porslinsfat och väldigt "nu". Kan vara en tvålkopp om man vill de.

En Gabriel

Erik Kold, sockerpulla i Dansk design.

Uppsala Ekerby vas till samligen.

Caesar Collection vas cylinder i svag brun/grön ton.

Fina ytterfoder i senapsgul färg, lite lotus känsla över dem.
Jie? Kan inte tyda stämpeln.

Denna tillhör "Vegetar" rivjärnet. 

Heike 2 GDB snygg kornblå skål att ha sallad i,)

Gustavsberg "Marin" koppar, jag köpte alla fyra som jag hittade.

Marmorplatta som säkert har suttit på en piedestal men som nu ska vara något annat hos mig kanske.

Ett durkslag? Den låg i kartongen till kvarnen. Kan vara ett kakfat också om man vill de.

En Monki-nalle och en risgryns-gubbe. Båd är nu tvättade och fina.

HÄR och HÄR Häftigt!Supernöjd,,,, på Instagram finns film när vi river morot. 
RESANMEDHÄLSAN heter jag där.


En hel låda med prylar för 90kr det kallar jag en bra affär.

Populära inlägg