Loppis och omplantering!


Grönis fick denna plattan till Guinness öl av sina arbetskamrater när han fyllde 40 för ett tag sedan. Det måste vara en speciell Guinness för plattan. Den trycker och fördelar kolsyran. Är godare än vanlig Guinness vill jag påstå. Allt beställa på Systembolget. Plattan kostar rund 599kr.

Jag har roat mig med att plantera om växter hos Grönis något hans växter säkert blev glad över:) Och jag tycker det är lite kul också såklart!

Skål:) Grönis bjöd på middag.

En fin skolplansch som jag inte köpte. 100kr
Klematis...

Grönblads tomater:)

Mina loppisfynd för dagen:) Vas som jag inte vet något om och en Uppsala Ekeby duva.

20kr duvan, 10kr st vas och kanin.

Någon som vet nått om vasen?! Glaset.

En söt liten kanin i äldre modell till samlingen. Köpte lite annat också men det är presenter så jag kan inte visa er nu.

Populära inlägg