En riktig bakdag blev det denna söndagen!


Laddade först batterierna på ballis med min söta loppis-tallrik, Engelskt porslin.

Gick sedan igång på redahyllan lager nummer två målades...den blir såååå snygg tycker jag!

Drog igång en deg och bakade 40 kanelbullar med kardemumma.

Plockade fram receptet på Esterskakor och bakade både Esters och kolakakor.

Det är något visst med hemkallade bullar;)

Varför bakar hon så mycket kanske ni tänker?! Jo för att jag fyller år på tisdag och ska bjuda några vänner på fika hade jag tänkt. Så andra ska få äta och jag ska titta på är planen:) Eller så slinker det ner en bulle och lite tårta i mig också... fniss!

Hittade detta receptet i Leva & Bo och gick igång på att baka en Drottningsockerkaka också.

Frysta bär gick visst bra att ha i men det räcker inte med 35 min min ugn vill ha mer tid..,

Bären i mitten och sen mer smet ovanpå och sen in i varm ugn.

Fyllde mina senaste loppisfynd med godsaker:)

Populära inlägg