The black lady med nyheter för omvärlden!


Svarta damen... igår fick jag ur mitt ex att han är tillsammans med en ung liten snärta på 22-23-24 år typ... det har jag känt i min maggrop sedan länge. Någon han känt en längre tid även via sitt jobb.
Det är förbannat märkligt hur falskhet kan svepa runt omkringen en i en relation. Kärlek byggs inte på tre månader så detta har pågått bakom lykta dörrar dvs bakom deras egen förmåga att hantera tydlighet och ärlighet. En mans kris var åldersnoja gubbnoja och ja nu haha ni fattar nog själva vilken kris det handlar om.

Jag är glad att gubben är ur mitt liv relationsmässigt och vänskapligt. Dess värre är min spärr för acceptans och vänlighet inför dem båda lika med noll.
Att detta har skötts pissigt sedan typ en mån/tisdag kl 23.00 november 2017 är en skamfläck på min karta.
Skador är uppkommen och stora sår blöder ur min hjärna min kropp är stresspåverkad mitt manshat är på topp och tron på vänskap kärlek och respekt är som bortblåst tills motsattsen bevisas i min verklighet!



Jag är en cool böna svartklädd som färgglad och jag går med huvudet högt och räds inte för motgångar för snart har jag nog gått igenom de flesta så ”bring it on”.


Populära inlägg