Jag har nu förtidsröstat!


Imorse blev det en promis till ica och biltema. Min lagning höll inte på cykeln jag beslutade mig för att köpa en självläkande slang ( kraftigare) och bytte när jag kom hem.
Nu är cykeln hel igen! Jättekul att jag fixade det helt själv.

När klockan slog 15.00 var det dax att förtidsrösta på birsta. Iklädd Gudrun Sjödén tröja jacka och skor.

Ni har väl röstat eller ska på söndag den 9 sep. Viktigt!!!!

Jag röstade med hjärtat prickarna och hjärnan.

Visste ni att Jonas Sjöstedt tar ut 28.000kr i partiledar lön medans de andra partiledarna tar ut 140.000kr i månaden. Han har själv valt det. 


Efter röstningen köpte jag mig fem dagars middag för en tjuga. Med endast 110kr kvar på kontot blir detta en månad att leva på frysen och burkmat. Svampar och äpplen. Luft och vatten. 
Absolut inte kärlek i alla fall det är ett som är säkert.






Populära inlägg