En stark bra kvinna reder sig själv!



Riktigt smutsig och härlig verkstadsbrud!

En bra stark kvinna reder sig själv. Jag har monterat av däcket lagat tre små hål på slangen och monterat på hjulet igen. Woop woop fy fan vad jag är bra!

Om det nu skulle vara så att däcket läcker inatt och är platt imorgon då är det en ny slang som krävs helt enkelt. Men som sagt nu vet jag exakt hur jag ska göra och det är många kunskaper som jag plusar på mitt hjärnkonto.

En eker lossnade för ett tag sedan trots att hjulet riktats men peppar peppar ingen fler har släppt än.
Planen är att inte kosta på denna cykeln något mera än högst en ny slang.

Målet är att sälja något och kunna köpa en ny cykel eller bättre begagnad billigt.
Det räcker med en tre växlad även fast jag gillar tyngden på 6-7 det ger bra hjulvarv och jag kommer långt på kort tid.
Bra för benstyrkan dessutom.

Nu kommer jag att somna stolt som en tupp ikväll och med lite mer självförtroende. Jag vet att jag är duktig på mycket och är bred mitt själförtroende ligger mer i att jag inte fixar människor längre och har tappat sexdriften och livsgnistan. 
Men förutom det tråkiga och min ohälsa i övrigt och dålig ekonomi ska jag väl inte klaga.
Jag har ju äpplen och svamp:)

Sov gott folket!

Populära inlägg