Min byst lyser som rent Guld!


Fikon och tenn är magiskt snyggt tillsammans always!
 Jag avnjöt ett glas rött vin, stark ost fikon och några salta chips som avslut på denna dagen.

Jag låter min hylla välla fram som rent guld! 
Jag låter mig inte tryckas ner och förnedras av ett eller flera svin!
Jag kommer att sova gott i natt med vetskapen om att det kommer att komma en käftsmäll till en person som förtjänar det. Allt slår tillbaka på en människa i ålderskris med egoism gubbnojja och jag är glad att jag nu är av med den personliga skiten oavsett om jag kommer att få bo där jag inte vill bo eller möjligen leva på luft och alltid vara ensam men hörre ni en sak är säkert aldrig mer kommer den individen få någon ömhet sympati empati eller respekt från mig. 
Det är heliga lovord från mig! Amen


Populära inlägg