Vacker höstdag


Spontanitet är härligt... morsan o farsan kom på besök efter att de lämnat sin röst till valet.
Jag bjöd på nybakat och kantarellsmörgås.
Mitt i fikat kom morsan och jag på att vi skulle ta och kolla skogarna i Bredsand och då inte det stället vi alltid kollar utan ända från Vaple och mot bredsand.


Det blev en rejäl runda.

En fin kopparorm och levande denna gången kom slingrande:) 



Svarttjärn har vacker miljö.



Vi kunde gå i bara t-shirt tänk det måste vara en av de sista höstdagarna det gick att göra.

Trattisar med lite storlek!



Fikapause är ett måste ibland!



Tack min älskade mor för stöd och en fin dag i skogen. Uppskattas! Ljus och Kärlek!

Nu kommer tiderna då näbbmössen dör mitt o steget...händer varje höst.



Det blev en god middag efter skogen. Laddade ny energi.

Det blev lite iaf. Nicklas K fick en del som tack för hjälpen med att få lös hjulen på ett soprumsfynd.

Dessa vackra hjul som satt fast på en trött herrbetjänt.

Hittaw också en emaaljmugg att rädda.



Vacker patina:)












Populära inlägg