Skön sorlig dag i skogen!


Pyspunka är inte kul men det är ju värre med ett jättehål. Jag är tjurig pumpar upp däcket och cyklar ändå. Tar med pumpen och fyller på vid behov. Har en fotopump vilket gör det smidigt.

Det blev en jätteskön dag i skogen även om jag inte kom ut förens efter kl 13 idag.

Viktigt att fylla på energi.

Röksvampar är ätbara när de är intakt och köttig på insidan.

Jag undersökte nya delar av skogen idag. Imorgon tar jag en annan del om jag orkar.

Tänkt att det finns mängder med Kalle i skogen.

Jättefin myrstack mitt på stigen. Det är ofta jag ser det... som om myrorna använder stigen som autoban.

Tordyvel

Björnskit rätt färsk... 

Skidspeysmoln



Det blev lite i alla fall.

Hittade nya ställen idag.. extra kul. 

Mera Kalle på tork...

Dagens middag fick bli smörstekta svanpar
på stekt bröd toppat med stark ost. M














Populära inlägg