Loppisfynd för några dagar sedan!


För några dagar sedan fyndade jag på Orsil loppis.
Tvättpåse och necessär samt en påse till hårrullar.

Jag har nu typ fyra eller fem vättar:) De är ju toksöta.

Älsk på bodet fyll en påse för 50kr på Orsil! Massor av pyssel och fina saker. 

Pappersdukar i retro stil... Snyggt vintage skärp.

Älskar min fräna dino som drar iväg med full fart:)

Schlager verkligen retro:)

Plock som jag älskar rätt var det är behöver jag just den saken.

En mandelkvarn jag faktiskt inte hade i samlingen.
Boken är verkligen ett fynd. 

Nåldyna





Snygg Fazer väska.

Söt ekorre till min samling av äldre porslinsfigurer.


Helt klart antikt födelsedagskort helt oanvänt! Jättefint flera sidor att skriva på dessutom.

Stor rostfri kanna med stämplar under botten. (Tre kronor 3 Liter.) Grymt snygg!

Stora ljusstaken är ett äldre loppisköp, den lilla köpte jag nyligen på Myrorna för en tia.

De passar perfekt ihop. Gustavsberg 







Populära inlägg