Marknadsbesök även i år!


Vi njöt av fish and chips!

Morsan träffade en före detta arbetskamrat som dessutom är min väns svärmor. Världen är liten. 

Efter ett tag blev vi kaffesugna och istället för något slisk till kaffet blev det en smörgås.

Rätt mycket folk...

Foto: Morsan

Min fina mamsen!


Efter marknadsbesöket landade vi på stan och härliga Zmak. Mor bjöd mig på en räkbakelse.

Smarrigt till tusen! Tack kära mor och far för en bra dag. 

Jag vill passa på och visa mina marknadsköp såklart.
Det är en förening som alltid har loppis och samlar in pengar till deras lag.
Så även i år fyndade jag:)



Mariarosen Skultuna mässing design: Lara Bohinc



Äldre elefant i fint skick.





Mässingsbrickor med parina det är älsk på dem.

Jag ska polera dem så de blir snäppet bättre i sin glans.
100kr för allt jag visat är ju toppen lycka.
//

Sen blev det tre par trosor hos favo bruden som säljer bra kvalité varje år.

Jag har letat och letat en vit men fann en ännu bättre lin för ynka 49kr! Super glad för den.



Maretial som andas och värmer samtidigt.



Ligger fint på skåpet med:)










Populära inlägg