Jädrar vad jag ” ser bra ut nu”!


Jag begriper inte varför rullgardinerna ständigt skulöe skruvas ner när skägget skulle putsa fönstren när vi var sambos?! Fanns fan ingen anledning alls. 
Idag har jag putsat i vardagsrummet inte för att jag orkade utan för att det var min plan. Fint väder lagom vind för att öppna stora fönster och inte ramla ut.
Allt gick jättesmidigt. Ingen stress ingen olycka.

Jag valde gnistrande design orange blir perfekt i höst.



”Jag tycker att mitt hem är personligt bohem och ändå stilfullt hem.” 

Jösses vad jag känner mig nöjd att jag gjort alla fönstren helt ensam utan några som helst problem alls.
Solen har nu börjat titta fram mer och mer och jag ksn redan se att jag lyckats putsa bra. 

Blankt... vi har dåliga fönster skadade fönster dvs slitna rutor men det kan jag inte göra mycket åt.


Populära inlägg