Uppe före tuppen!


Rondell konst i Sidsjön.

Jag är nyfiken på hur lägenheterna ser ut i detta huset.

Solen fick inte riktigt dra igenom molnen.

Det gick smidigt med bussbyte så nu kan jag detta!
Jag kom mer än i tid och behövde inte stressa. Dock klev jag upp 06. vilket jag inte är van. Men jag uppfattade till slut att det var mitt eget alarm som tjöt på mobben 06.
Det är mycket planera med att åka flera bussar och passa en tid när en är ringrostig.

Lilla söta krickan:)

Mulet väder med inslag av lite sol ibland.

Efter mitt läkarbesök för provtagningar tog jag en promis till ankedam och matade fåglar och njöt av utsikten.
// Sköterskan smekte mig på armen ett flertal gånger vilket kändes märkligt men sen sa hon att hon aldrig känt en sådan mjuk arm någon gång.
-Hahaha jag blev nästan generad.
Hon fnissade till och sa att hon blev till sig...märkligt dock på en vc tycker jag.
-Jag svarade ja du ska bara veta hur mjuk jag är överallt, gissa om du blev till dig då?!
Tänk att jag jämt råkar ut för udda kommentarer.


Jag delade med fåglarna såklart. 



Satt på bussen hem och drömde om kaffe och min äppelpaj:) Gick smidigt med bussbyte hem också som tur var.

Laddat och klart väl förberett!

Mums... fika och en film. Återhämtning för kroppen blir det idag. Mina hälsenor är inflammerade och jag får inte jogga och springa. Inte gå barfota och på natten måste jag tejpa fötterna. Phu!









Populära inlägg