Från en kreativ person till en annan! Tack!


Jag fick klippa mig en bukett väldoftande luktärtor jag är tacksam.

Elisabet har rensat i gömmorna och gissa om jag hade lilla julafton idag när jag fick allt detta och mer om jag ville. Otroligt snällt och det hamnar hos rätt person som uppskattar det kreativa och kan på något vis återvinna detta.
”Alla mönster kanske jag inte gör med och säljer iväg men det var helt ok. 
Någon som betalar dessutom för vintage/retro söker ju verkligen just DET! ”



Ååå en törs ju inte sära på något så vackert! 



En får ju hjärtklappning... hur vackert är inte detta?!

Jag ska nu sätta mig och gå igenom allt smått och gott. Spännande ska det bli:)

Tänk den stämpel har Elisabeth gjort själv och nu kan jag skapa något med den. Återbruk och kreativt flöde the lux!





// Åter igen tackar hjärtligt för allt! Uppskattar det verkligen.






Populära inlägg