Forest


Titta vilken jättechampinjon jag hittade idag!



Det är som mysigt att gå runt i naturen och titta på alla svampar som poppar upp..

Solens värmande strålar...

Jättestacken har blivit enorm i sommar.

Min klöverring...

Hittade två trattisar idag så nu kommer de inom kort.

Jag har vörk och mår skit. Men har svårt att vara still.
Det är min adhd som drar mig ut på äventyr men min kropp håller på att säga upp sig helt.
Misstanken om att ha Borrelia ökar för varje dag och imorgon har jag fått en akuttid till vårdcentralen för provtagning. Jag ska träffa en läkare och troligt kommer fler tester att göras.
Det är ett år sedan jag fick ett fästingbett som inte gav några symptom just då när den togs bort efter konstens alla regler.
Jag reagerade inget på det förutom att det kliade där den suttit.
Men nu har jag de senaste månaderna förstått att jag troligt har fått borrelia och det känns pissigt.
Även om det nu mot förmodan inte kommer att synas på provet som de sänder in via vårdcentralen så finns risken att jag bär på något av ” stammarna” det finns olika grader om jag säger så.
Om det nu skulle visa sig att jag har borrrlia då är jag illa ute. Antibiotika hjälper troligen inte mig nu efter så långt tid som gått sedan bettet.
Jag har nog med diagnoser och värken tilltar och beteer sig inte som fibromyalgi-smärtor dessa är helt nya och annorlunda.
Jag orkar ärligt inte dra alla mina symptom här på bloggen men jag täcker kriterierna i överkant.










Populära inlägg