När hyran är betald!


Nu är det höst och då åkte snickarbyxorna på!




Coola saker och kläder jag kikade på idag!








Carin Wester keps på rea ,,,, ja tack!

En ensam lunch på Ikea kändes som
behövligt efter alla dagar i skogen och hoppar lunchen.

Tittade in på Myrorna... farligt läge att hitta tre stora troll. Jag är ingen samlare och mina andra troll har jag sålt. Men aldrig har jag sett dessa stora i så bra skick dom dessa tre utan klotter och skador. 

Ni ser ju själva hur glada de ser ut;) Å busiga:) 23 cm höga.

Nyduschde och fina. 

1967 är denna tillverkad.



Hittar inte året på denna men en annan stämpel.


1977 är denna tillverkad.



Håret på alla tre fick sig en omgång med torrschampoo.
(Sett att två stycken gått för 1341kr på Tradera.) 









Gabriel Swden











Jag blev kär i denna. Inte billig men va fan... får väl vara utan något annat eller leva på svampen jag plockat.




Populära inlägg