Tom i huvudet...

Tänk varför blir det aldrig rätt för mig?!
Varför blir jag bara tom i huvudet?! 
Jag stirrar precis som katten på marsvina och bara iaktar snart... orken tynar ut!
Nu får det vara nog med att kasta in mig i skit!
Mötet på Jysk gick väl ok men känslan över " butik" damm, tunga varor och  trångt utrymme kanske inte är det bästa för en icke stresstålig astmatiker med gråten lätt i halsen.
Arbetsförmedlingen gick in och bröt med Iris Hadar i dag oj vilken onödig belastning oro och stress detta har givit mig.
Det blev fel från första mötet då jag blev inträngd i ett hörn. Tråkigt när det händer men nu är det gjort och jag får ta nya tag.
Tappar  dessutom 650kr i månaden och får gilla läget igen så är det när människan inte mår bra. Det går inte att stressa fram beslut...
Wojne wojne i morgon är det en ny dag!

Populära inlägg