Promis, rensa huvudet lite...

Jag hängde på fina vänner och deras hundar på en promis...

Det har varit en skitdag... Iris Hadar är fan iget för mig. Vad ska jag där och göra?! 
Jag har gråtit en hel eftermiddag. 
Inte ett jävla kort rätt har det blivit in för min rehabilitering. 
Jag känner ordagrant så här: "Jag är placerad i ett kvinnofängelse och straffas för att jag är sönderstressad och har varit långtidssjukskriven". 
Jävla samhälle säger jag bara, fy fan. Ni vet att jag är ärlig här på bloggen och det är dagens sanning.
Idag var min så kallade kontaktperson på Resa sjuk (min första dag) så jag fick sitta och dra all skit för en människa som inte ska ha med mig att göra alls...varför inte vänta tills hon är frisk och jag drar skiten då. Varför pressa en stressad deppig (deras ord) människa till sitt yttersta?! Galningar!
Det finns ingen empati, ingen känsla överhuvudtaget. Tvi tvi tvi.....


Fattiga Timrå har gratis bajspåsar...tummen upp för det! Något Sundsvallskommun borde ta efter!

Populära inlägg