En dröm....


Jag har många drömmar... 
Att tex äga ett fint bra hus. 
Att äga en egen bil, sommar-bil.
Att äga en liten stuga om jag inte har ett hus.
Att öppna egen verksamhet som lyckas.
Att klara av stress och slippa ångesten.
Att nå mitt mål med kroppen och hälsan.
Att någon gång ha en hund, typ en strävhårig tax som ska heta Preston.
Vinna på lotto..,,
Och mycket mycket mer men just nu skulle jag önska att jag fann ett till fint grönt lummigt retro-överkast till våran säng. Det kunde gärna få vara ett annat mönster så att det blir tre olika men ändå höra ihop.
 Som ni ser så ligger det två godingar som jag köpte på Myrorna i veckan.. 65kr st. Tänk er dessa blågula täcken i en dubbelsäng i "min sommarstuga". Med vita lakan och en spetskant som jag viker över täcket som min mormor alltid gjorde.

Å det ni är en dröm...

Populära inlägg