Effektiv träning pepp och åter pepp...

Det är det här som är min styrka... tjata på med träning och skrika ur min frustation. 
Två träningstoppar var effektivt idag inga tuttar rymde när jag sprang!

 Jag ställde äggklockan på 50 minuter sen körde vi ett stenhårt pass...,
Vi boxades, sparkade, lyfte, sprang 2 km och massa annat, sprang baklänges i ringar. Svingade kettlebell och bar vikter runt på grusplanet... spurtade och flåsade i regnet. Toppnöjd, lite till kunde vi ha pressat men det kommer fler dagar att pressa lite lite hårdare.
Bara att frakta alla prylar är träning.

Ringar att springa i.. snabba rörelser framåt och baklänges.

Djupa effektiva benböj som stärker rumpan och gör löpningen lättare.

Boxning var nytt för min vän M men det kändes som att det var uppskattat att puckla på lite... så skönt!!! Ut med agg och in med nya krafter. 
Nu är det järnet som gäller Buslingarna.

Vi var verkligen genomblöta bitvis...regn och svett kändes ändå så bra! 
Det är bara DU SJÄLV som kan påverka hur din hälsa ska vara till största delen.
Gör din kropp hörd!!!! Gör din hälsa hörd!!! Kämpa, vila bara när du behöver!

Populära inlägg