En dag som andra dagar fast lite bättre..

Klev in på Smarteyes och böjde glasögonbågarna.
Jag tappar ju dem när jag springer. Men förhoppningsvis inte längre.

Finns design till allt!

En mil ut en mil - in..., blev saltsugen och stripssugen.

Hahaha och en bulle.... detta var i morse efter milen:)

I nästan varje träddunge sitter en trastbäbis och ropar efter mat i stan:) 

Det är vackert vid ån...mycket fågel och fina vyer.
Strax ovanför ån ligger arbetsförmedlingen i Sundsvall och där var jag på möte idag. Iris hadar har legat i och fixat en praktikplats åt mig i sommar på Jysk i birsta nära hemmet, jag ska göra ett besök där på måndag kl.10 och göra en bedömning om jag vill vara där eller ej.
Om inte så finna allternativ nr två och det är att vara sjukskriven till den 1 aug som tänkt och sedan hoppa på arbetslivsresurs i sep. för att sedan komma ut i praktik.
Valet är lätt jag kör på att besöka Jysk på måndag och avgör mitt val på måndag efter lunch.
Jag orkar inte med nya handläggare och nya möten hela tiden. Hoppas att Jysk kan ge mig nått i behåll;)


Sitter på bussen hem och gör detta inlägget och alldeles innan hade jag besök av två duvor när jag väntade på bussen. Den ena sticker verkligen ut lite som jag:)

Populära inlägg