En dag av allt möjligt.,.,


Jag måste ju höja ribban i träningen byta ut 2,5 kilos kettlebell mot en på 4kg framför tven på kvällarna. Jula hade bra pris 149kr.

Efter det köpet så dök jag genast på en bredsandsburgare...

Väl framme hos Maria och Anders så fick jag träffa den nya familjemedlemmen.
Gimli 11 år från Västerås. omplacering pågrund av allergi.
Han är en stilig herre och klok;) Otroligt vacker.....

Ställer upp för kameran.

Det blev en tur med Porschen,,,wrooooom,),,,,, Maria och Anders finkärra;)

.....till Norells butik för att lukta på blommorna,) Dr Westerlund

Otroligt! Vilka aubergine....

En dröm.,,ett citronträd. Ett orangeri vore något för mig.


Jag blev jätteglad att se att det fanns Ginko biloba för 109kr trädet. Köpte inget för jag har ju just nio stycke om jag vill dela på mina plantor här hemma.

Jätte snygga gröna krukor som jag blev sugen på 119kr för den minsta st.

Intressanta produkter, handkrämen luktade jättegott!

Populära inlägg