Små tomtar

Som nu är i min mage....

Majs skruvar med choklad...ååååå..inte ofta, men det händer. Annat godis än popcorn och mörk choklad. Att jag är fan av efterrätter är ingen nyhet! Men plockgodis händer inte varje vecka.....
Denna påsen med choklad doppade sombreros drog för mycket idag. Kan vara mitt tuffa pass som gjorde suget starkt. Jag tränar främst för konditionen och styrkan sist vikten. Jag är van att vara en stabil kurvig skönhet vet ni;)Men med styrka kommer allt på sin plats, tro mig jag vet av erfarenhet.

För många många år sedan bodde jag på EGOs gym i Sundsvall 7 dagar i veckan 2-3 timmar varje dag med läxor och riskakor. Jag av starkare än man kan ana....jag kan bli den igen om jag sköter mina kort rätt. Men jag vill ta det hyfsat lugnt innan jag bli tränings manisk. 

Sunt tränings manisk för att tillägga. 1,5 tim per pass 2-3 dagar i veckan på mina villkor! Sen promenader i skogen och Pilates hemma.Vår kropp är byggd för att jobba fysiskt så länge vi orkar.

Populära inlägg