Gärdmyg och annat!

Det fick blir en en sväng till skogen nu på morgonen, jag har varit uppe sen 5.30 för att skjutsa min sambo till jobbet. Jag behöver bilen då jag ska till läkaren idag för att bli sjukskriven. Jag fick två motorstopp när jag skulle in i en rondell i stan...mitt i morgonruset. Så jävla pinsamt, men det gick bra.
Jag är inte van att köra bil halv sju på morgonen och så klart bilen startar inte på trean. Ha ha ha
Jag är trött,,,så trött det blir en lång dag det här. I morgon väntas möte med KBT, Jobbc, & Arbetsförmedlingen. Inte det trevligast jag vet direkt. Idag läkaren och i morgon nästa helvete.
Fast jag borde se allt med nya ögon så klart. Tror jag ska på gymmet i morgon också, Stargym blir min nya håla möjligen. Som vanligt allt på en gång!

Större hacke var i faten i morgon solen med att gömma sina kottar.

Vem? Jo Kurre....om ni kikar noga så,)

Långa ludna svansen....

En Gärdsmyg, Sveriges näst minsta fågel spelade långa toner så pass länge så att jag kunde söka igen den mitt bland grenar och bråte lite längre in i skogen.

Den sitter inte still direkt...skvätter lätt på sig och vickar på baken.






Nötväckan hittar godis;)

Grönfinkar som ligger ner och mumsar gott;)




Populära inlägg