Foto uppdrag hos Elisabeth!

Besök hos Betongverkstan!

I butiken finns lite smått och gott, några nya prylar som denna väskan som är gjord av återvunnet material.

Små söta trä hjärtan...

Trädgården är lika vacker nu som på sommaren, alla årstider har sin charm.

Jag fick ett uppdrag att utföra idag, en reklam blid att fota. Jag hoppas att jag lyckades bra. Bilderna är levererade och alla de bilderna ni ser idag på bloggen var det som jag fotograferade för att jag kände för det helt enkelt;) Kul!

Bamse hälsade mig välkommen genom att äta upp mitt äppelskrutt;) han är så söt!









Jag har haft roligt med kameran idag;)

Vårvivan har bestämt sig för att blomma nu.


Färgen fagnar och snart faller bladen av, till vrån spiras det nya blommor!

Ett istäcke har bildats på dammen....


Frökapslarna går i ide och sprider ut sig till våren då solen värmer dem och de spricker upp.


Till och med Krokusen kikar fram...så här sent nu när snön är på väg!


En mycket vacker stilren ljung. Jag tror jag ska satta på några sådana jag med.
Blomsterlandet säljer dem.

Betongansiktet gömmer sig bland löven och snart göms det av snön. Den tål att stå ute på vintern.


Vackra färger som gifter sig fint på bild. Tycker jag då.


Det finns oändligt många sätt att dekorera i en trädgård eller ett hem. Spikar som är vackert rosiga och lite snöre gör stort intryck.

I Elisabeths kök kan man se dessa små söta varelser,,,de ser nästan levande ut;)

Begonie liknade blad,,,otroligt vacker växt som står i köket.

Ett tips! Torka din frukt med hjälp av att skära mönster i dem. Fint;)


Dessa blev jag förtjusta i, så tunga och hårda men ändå så varma och mjuka. Stenar som har lindats in med av tovning. Ull alltså.

Populära inlägg