Utmattningsdepression

Utmattningsdepression är inte att leka med...
Nu på morgonen hade de info om detta på tven och de förklarade allt så bra tycker jag. Det är precis så det är.. när meningarna försvinner och orden blir gegga i min hjärna, när stressen skruvas upp till taket och ångesten bara tar sig friheten att följa med.
Och ovanpå detta så har jag fibromyalgi, astma och allergier ...
Dessutom arbetslös och har vänner som roterar i sina liv plus att jag själv vill sätta MINA gränser för att jag ska må bra.
Jag har lärt mig så otroligt mycket de senaste dagarna som jag är tacksam för:)
Men det kommer att ta låååång tid innan jag blir frisk i min utmattningsdepression och jag måste acceptera det. Ni som är runt omkring mig gör era egna val helt enkelt och jag, jag bryr mig om endast mina val i den mån jag kan.
Nu väntas det ett möte på morgonen med jobbcoachen. Möten som suger energi... andra möten som ger energi varvar mina dagar i livet just nu.
Fotat från Tv kanal 4.

Populära inlägg