Lite av fynden i dag!

Japp slit och släp rastlös dräp... ja jag vet inte..hahaha
Men två industrilampor 60 sek fynd som bara den:)
Bakbord 100 kr har varit sugen sedan Ernst K snickrade ett på hans julinredning hos Karl-Jan på tven.
Fågelbok som är söt och innehåller rolig läsning från förr.
Galge, jättegalge till att hänga lakan på vädring.
Skärp i skinn till mitt gardinpyssel som kommer så småning om.
örngott till soffkuddar med citroner och härlig blåfärg.
En rolig randig burk helt onödig men för en selma fick den följa med hem. Den är charmig.
Köpte en matta också men den är i tvättmaskinen just nu.

Jag har det jag gör när jag ska skura rent denna lampan. Men bra blir det. Sådana här lampor är dyra så jag är nöjd med in affär idag även om det innebär lite slit.
Tyget känns lite Josef frank
Å äntligen ett bakbord att tala om;) Jag har skurat den med såpa i duschen så den luktar fräscht och är skinande rent.
Galgen är mega stor och den fick jag på köpet som Mats sa,) Jag gillar konceptet STOR;) Bälten blir bra till mitt gardin pyssel som sagt, bara han jag bor med putsar köksfönstren när han kommer hem så ska ni få se,)Allt är skurat och hänger på tork.

Så vad tycker ni om mina fynd? 

Populära inlägg