Plagg på REA!

Jag fick de gröna snygga långbyxorna av mor de kommer från H&M 199 kr hel rätt höstfärg.

Klänningen i svart på dragkrdja bak föll jag pladask för så snygg. 149 kr på rean. Åhléns

Vita linne blusen är helskön och det var just ärmarna son jag gillar för jag tycker om att kunna dra upp ärmarna en bit. 199 kr på rea. Åhléns

Svarta linnebyxor med hög linning för min tjockmage;) 50 kr på rea, kalas pris.

Morsan har köpt lika kläder förutom den svarta klänningen... hahaha som vanligt:)
Framsidan på linneblusen.
Blusärm
Klänningens nedre kant.
Klänningens framsida.
Framdel på linneblusen. Tänk på att i vinter och i vår blir det MYCKET vitt!
Mina mörk Jadegröna byxor.
Baksidan på klänningen, den hade varit en topp om den hade silverfärgad dragkedja.
Vida busiga linne byxor, super sköna.

Populära inlägg