Hemma igen....

Snabba vänder i dag också, jag hängde med exet och sonen på en ny sportaffär för att kolla in lite nya vildmarkskläder...de fick hämta upp mig efter vägen eftersom jag var rastlös i morse så gick jag en kort promis... Väl inne i nya sportaffären Usports...så testade jag precis sådana byxor som jag vill ha men jag är 6 kilo för tjock, dvs jag kan ha dem men inte röra mig så bra i dem. Jag som hade gått sååå mycket i våras och fågelskådat i timmar och bränt fett har nu istället lagt på mig allt igen och sitter mer eller i mellan i soffan på kvällarna och kvider av smärta.
Fan vad ont jag har, jag vill bara SKRIKA och inte gör de mig piggare och gladare, det är helt enkelt bara så att vädret har tagit över min kropp och jag är i ett fängelse tills att våren vill spira igen.

På vägen hem tog Lars en extra OMVÄG om jag så säger för att kolla in ett av våra svampställen och bingo där fanns några stycken som ni såg i tidigare inlägg också,)

Men nu är jag hemma igen med värk som tar kål på mitt psyke snart....det blir till att lägga mig på sängen och läsa den nyaste Skönahem som kom i brevlådan nyss, kanske jag visar er tips därifrån sedan. Det brukar ju lätt bli så.






Populära inlägg