Samtalet som blev fel...

ha hah ha min finaste KBT tjej ringde mig idag på mobilen:

- Hej Petra!

* Hej!

- Jo jag försökte smsa dig en tid igår men det gick inge vidare...

* Nähä

- Jo du förstår att personen som svarade fattade inte vem jag var, så jag skrev och förklarade. Varpå personen inte fattade någonting. Å då tänkte jag nu mår hon värre än värst..

- Jag skrev också att: jag för står att du har det tufft nu Petra men att du borde veta vem jag är.

* Ja så klart jag vet det svarade jag och skratta...


- Kbt bruden fortsätter: Jag fick svar att jag heter inte Petra jag heter Felix.

* Va ha ha ha skattar jag...

- Ja för du har skrivit 248 istället för 249 som ditt nummer i info pappren om dig.. så jag hade ett samtal tillbaka hit och dit igår med en främmande man;=)

* Ja jävlar...svarar jag;)

- Jag svarade då honom att jag får leta efter Petra någon annanstans i världen;)
Var på Felix svarar mig: Jag tycker att du ska börja med Telefonkatalogen;)


* Ni fattar detta är humor,,,,ha ha ha ha en siffra och min KBT brud hamnade helt fel tack vara min slarviga nia som blev en åtta;) SKÖNT att röra om i grytan jag älskart!

Populära inlägg