Tove

Tidningar som ger inspiration...
Jag hittade denna tidningen i väntrummet hos min KBT brud, såg direkt att det fanns bilder och tips som jag vill dela med er ;)
(Jag har fotat ur tidningen med min mobil.)
Detta är numret jag fotat ur...
Snyggt, kanske min loppis trälåda ska få bli en liten boksamlare..
Den här kransen föll jag för...nu när vi närmar oss hösten, lingonblad och ljung något som jag vill testa nästa gång jag är i skogen;)
En sådan här industripall har jag (köpt på Hamsta loppis) och jag ser verkligen att den passar in i mängder av miljöer som denna på bilden, en romantisk miljö.
Det är roligare att baka med fina formar;)
Ååå det är såå fint;) Jag går verkligen igång på industri inredning!
Kantband på hyllplan är ur mysigt tycker jag, Kaisa-Marja i sundsvall säljer sådana just nu. Tradera kan också ha och loppisar om man har tur.Jag fyndade ett gäng på ett loppis.
Smeg kylskåp VILL JAG HA den dag jag har drömhus/stuga.....vilket betyder förmodligen att jag får drömma endast som det ser ut i mitt liv, men det är alltid något.

Populära inlägg