Wow vilket köp idag!

De hade hängt ut den nyss... tänk vilken tur jag hade som hann i tid!
Lycka! Nu snackar vi personlig stil:) 145kr på Myrorna. Som ny i känslan.

Fungerar som klänning och morgonrock. Valet är fritt:)

Mysig kant!

Dragkedja hela vägen och två fickor framtill.

En söt kruka som jag väntat att finna. Hoppas hitta en lite större i framtiden fast i samma stil. Köpte en liten taklök som får bo i den.

Kullfötter är gulligt tycker jag.

Alla mina köp idag är toppen köp men fronten på denna boken är ren kärlek. Boken är från 1956 och helt underbar. 25kr som hittat!  Rena påskpyntet ju!!!! 




Tyget är magiskt riktigt vintage det känns att det är superkvalité på tyget. 100kr för en bit lite dyrt men samtidigt hur många har det? 

En kopp kaffe och njuta av mina fynd:)

Populära inlägg