När vi mister någon....

Foto: Petra Eriksson


För en kort tids sedan missta en ung tjej sitt liv i en brand. Jag vill tala om att jag känner med anhöriga och vänner till den avlidne. Livet är nu och livet är kort och kan tas i från oss när som helst.
Livet är orättvist! Att slitas bort i från världen och att inte finnas bland oss är något människan aldrig kommer att förstå. Men vi biter ihop vi kämpar vi sörjer och vi känner och bearbetar smärtan om kommer och följa oss långt i livet.
 Jag kramar Anna och Micke och hoppas att livet inte blir allt för tungt av saknaden att ljuset kommer tillbaka och att alla fina minnen lever vidare.


"Livet är till låns...livet är en pjäs och du och jag vet aldrig hur det slutar."

För i min mening fortsätter livet...på en annan nivå efter döden.

Populära inlägg