Hamstaloppisfynden idag jippi!


Allt för 150kr!!!! 

Blev helt kär i vasen:)

Grymt fin vas i utmärkt skick. Design okänd faktiskt aldrig sett denna tidigare. 
Annars brukar det mesta poppa upp i media som instagram.

Vit på insidan. Vet inte om PO Ström designade runda med mönser på?!

Teak är så fint! Och en ära att fina dessa vackra saker.


Insmord och klar:) Jätteglad över dessa!

Är det en giraf tro?  Spelar ingen roll vilket djur den är vacker i alla fall. Passar fint på teakbordet.

Guldkroken skor uppradade. Den i guld fyndade jag idag de två andra är tidigare fynd. Stämpeln kvar under skon också.

Nostalgi på hög nivå Drutten och Gena det var mina favoriter som barn på svt.


Germany Bay vad till samlingen. Teak vinöppnare som hör ihop med en flasköppnare som jag köp tidigare på loppis. Apan är en Tilgmans Sweden.


Grunda med etiketten kvar.

Behöver inte fler muggar men mönstret drog den fick hänga med hem.
En del till en industrilampa som sladden går igenom. Jag tänker använda den till en konservburks lampa. 

Roligt att det står Sundsvall på burken.

Denna passar snyggt ihop med mina apotektsflaskor och medicinflaskor.
Just nu är dom döpoppis... ställningar med provrör osv som ett kemilabb.
Fina tygdekaler.

Lär tåla ungsvärme.

Jag föll för den fina formen och färgen samt mönstret.

Perfekt till grytan. 

Perfekt skick noll nagg!


Vackra lite bling bling känsla.

Populära inlägg