Loppisköp och växter inspirerar mig!

Det jag tycker om i vårat hem är att jag inspireras av att vara kreativ och gillar förändringar. Med loppisköp är det dessto roligare och absolut mer personligt. 
Rödluvan och vargen en saga med ålderdom.

Min lilla gran du är så fin<3

Allt är loppisköp byrån spegeln burk, rosenkaren manschetterna mm. Men inte Chanel:)

Flasköppnaren är ett fynd sen tidigare igår fyndade jag vinöppnaren så nu är de ett par:)  Fint med mässing och teak ihop.

Apan har fått sin plats i hemmet.

Ikeavasen som jag limmade ihop ( hittade den i tre delar vid återvinninsstation.) är sannerligen tjusig.


Lek och bus i sovrummet är upplyftande i livet.

Jag har otur med orchidéer men denna skönheten är fantastisk och snart full i blom.

Som barn hade jag minst sju stycken Santapaulor i mitt barnrum. Jag vårade dem ömt.

Sambons låda i badrummet med skäggprodukter är så gullig och mysig tycker jag.

Önskar att dessa tulpaner lever i evighet!

Populära inlägg