En att göra morgon i orimlig ångest!

Yogamattan från Lagerhaus är grymt skön och jag får bra fäste med fötterna.
Träning triceps och ben. ( ska måla om naglarna sen inser jag kanske bjuder på en vårfärg istället för black.)

Sophögen i hallen bevisar att vi städat buren bäddat rent i sängen,  tvättat två maskiner och hängt, bytt vatten åt fiskarna.... de står nu och väntar på mitt initiativ att hamna i soprummet.

" Hon som är smått likgiltig till livet just nu. Hon som inte hittar rätt"
Vem är jag? Vad står jag för? Och vad fan vill jag? Samt hur funkar män och kvinnor? hahaha
Livet i en öppenrelation i en öppen värld är  inte lätt och sannerligen värst för de människorna som är runt omkring som fattar nada.
Att inte ha ett arbetsliv semester och allt det där...
Att inte ha ett hus eller bil eller hunden?! 
Måste jag ha det? Är det så?

Jag tar en gofika efter en varm skön dusch och samlar tankarna. 
Alla människor har olika problem med olika saker och en människa måste vara ett geni för att förstå dem alla!!!

Populära inlägg