Vad händer idag..,


Gav mig iväg rätt tidigt för att shoppa lite och träffa Åsa på Arbetslivsresurs.

Mästan ensam på bussen märks att det är skollov.

Småfåglarna piggar upp längs ån..,med kvitter.

Byggarbetarna lyckas också att få mig att le med sin piratflagga:)

För ett tag sedan spanade jag in rea på Kapphal men testade aldrig Fifty shades of grey... men idag slog jag till på trosa och bh. 170kr annars 349kr ett kap.

De hör ihop,)

Fin påse och allt.., hela stan skulle veta att jag shoppat underkläder tyckte tjejen i kassan. Inga problem det är ju jag.. inte den blygaste av världar direkt.

En spegel som jag glömde kolla priset på men visst är den grym. Finns på blomaffären i 1891 huset. Jag har en ikearam som jag tror ska få sig en dusch av gult den har krusiduller och har jag tur kanske jag kan komma över en spegel till den eller om jag kan beställa någonstans.
Spegeln kostar 729kr

Höstens första men inte den sista löken som följer med hem:)

En liten naggande god bukett gör mig glad:) 15kr st men det är det värt.
Ville ju helst ha minst tio stycken olika.

Att gå på träffar och shoppa gör att magen kurrar... tänkte fika ute men något sa mig att en äggmacka sitter fint och makrill. Lagom lunch idag.. sonen bjuder mig på middag ikväll.

Denna godingen verkar spännande. Den mindre av dem. Örter brukar vars lite veliga ibland och med denna så kanske kryddorna håller sig bättre. Ska ta och läsa på om den ordentligt. De är ju svindyra.

Populära inlägg