En fredag till har snart rusat förbi....

Trött och mör i kroppen efter intervallträning i regnet.


En varm dusch och på med varma sockar och lätt lunch i soffan framför en film är som mysigt.

Medans jag softar i soffan jobbar maskinen med att få en rengöring. Två påsar citronsyra och ett 90 graders program ger en ren maskin. En huskur för tvättmaskinen helt enkelt. En trogen tjänare bör vårdas ömt.

Idag la morsan ut en bild på sin instagram som jag fult nog tog utan lov. Jag gör aldrig så... men bara för att hon lider av apsjuka: härmsjuka så gjorde jag ett kollage för att visa er. Morsan är lite så.. det jag har i klädväg ska hon också helst ha. Det blir nästan humor av det hela...dessutom samma klädhytt på Kapphal. Jösses...fniss! Men ni ser vi är lika som bär.

Mina rosor stå än helt magiskt. Jag älskar kopparvasen den är tung och rund stor och grann. Ett bra loppisfynd en gång i tiden. 

Populära inlägg