Dagen har kommit till middagstid...

Jag sitter på bussen nu och bloggar.
Här har vi dagens köp på rea... en väldigt snygg enkel klänning för 200 pix. Tummen upp för den!
Jag har varit på andningskursen del två idag och fick massor med beröm. Mina kläder, min mössa och mycket mer. Det känns gott;)

Jag har plågat mig själv genom att bara titta in genom skyltfönstret på Myrorna idag.. snart nog är det 1 november.

En " snabbshot" Tänkte till och såg detta som en " konstbild". Den blev bra.

Besökte café Basilika idag i hopp om att få en känsla. Känslan blev bara gud och amen tyvärr. (arbetsträningsplats?)

Jag är ateist och bara draken med jesus vid entrén är ju talande för att inte passa in. Det spelas kyrkmusik och kändes väldigt andligt och heligt innanför portarna. Men jag ska fundera det kan gå. Det var som mysigt inne där.


Vid Ån speglas träden med sina sista gula löv och det doftar snö i luften.

Jag köpte ett rosabandet brosch idag på apoteket.
Känns viktigt!

Hälsoregistret i min mobil säger att jag gått rätt bra ändå idag. Men det blir ingen träning höften/ ljumsken får vila tills imorgon.
Nu blir det till att koka risgrynsgröt och motionera marsvin när jag kommer hem.
Ha en trevlig torsdagskväll alla läsare:)
Vi höres...

Populära inlägg