Ikealunch


Kyckling och strips...mm jammi;)

Äppelpaj satt fint till efterrätt. Jag gjorde nästan 7km i spåret i morse så jag har inte dåligt samvete.

Min vän Ulrika L tipsade om snygga papper på Ikea, jag är svag för soldater som många av er vet och rävar. Köpte en av varje och lite annat plock som ni får se sedan.

Fyndat växthus på Ikeas reahörna a 89kr att den är orange blev ju grädde på moset. Hade den varit vit hade jag måsta spraymålat den. Den gula fina fågelmatningen var på rea på Granngården a 99kr fanns i färgen ljuslila också. Jag tänkte ha en svål i den på ballis för vi får inte mata fåglarna på balkongen.

Vi har däremot köpt en fågelautomat och svarta solrosfrön för vi ska placera ut en matning i skogen i vinter jag och Tobbe. Vi ska åka dit i eftermiddag och hänga upp den.

Pumpa till halloween...

Ursäkta min pimpade nagel,,,sprejfärg och nagellack inte så snyggt kanske. Men det jag vill visa är att Ikea kör min grej när det gäller att klä en lampskärm.

Lite kul faktiskt,)

Populära inlägg