Grannen var billig i natt...

I den bemärkelsen att han spelade så högt så att en lampa föll ner från vårat tak i vardagsrummet. Jäkla galning.. han blir aggressiv och det går inte att tala honom tillrätta på någotvis. Ett stort barn med sprit i kroppen.. huga.
Min sambo började kl 07.00 i morse och har inte sovit mycket i natt. 
Ringer man jouren så säger han att han skickar en gubbe men det brukar inte komma någon gubbe eller gumma.
Det är grannar som blir vansinniga som får ta tag i skiten och så blir det osämja.
Vi orkar inte med denna skiten alltså..
Fan! ta min tid, mitt liv och sabba våran sömn.. nä tvi tvivtvi vale.
Det avtog vid 00.00 tiden då troligast en granne fick nog. Det bankades hårt på en dörr troligast hans dörr.
När vi sagt till någon gång blir han hotfull och kommer och bankar på våran dörr och det är inte ok. Jag kan inte gå dit och medla med en 
berusad snöboll det fungerar inte.
Nu får det vara nog..,
Jag brukar tända ett ljus och drömma om miljoner så att jag kan flytta imorgon!

Populära inlägg