Halloween and tattoos..,

Det är väl så att har du gjort en blir det lätt flera tatueringar. I mitt fall är börsen åtdragen tyvärr och jag har svårt att lita på färgerna som de använder. Vill inte bli gaddad med metaller. Gäller att känna tillit osv. Jag har så mycket allergier vill inte ta en risk. 
Min tatuerare har dragit ner och gör annat nu förtiden.
Pionen skulle byggas på det har inte hänt..,

Knyttet skulle få en " Alice in Wonderland tema runt sig" det har inte hänt...

Samma här något mer skulle hända fler brudar i olika positioner.., har inte hänt! 
Suck, tid, pengar och vem och vart?!

En sak är säker att min fina Jack från The Nightmare Before Christmas skulle lätt kunna få pryda ett lår eller en arm. 
Just nu sitter han och passar sina pumpor vid tven hör hemma. Väldigt viktigt när det är dessa tider:)

Populära inlägg