Skickar gubben till jobbet och....,


Tobbe jobbar kväll vad gör jag då? 

Jo jag rensar vårat hem i från negativ energi!!! Det ska in nya flöden här hemma framöver. Nya tag nya tider och massa kärlek att ta igen:)

Jag kommer att fortsätta plocka ner saker jag inte ska ha kvar under kvällens gång. Imorgon åker lass nummer ett iväg på återvinning och sen börjar jag om. 
När sonen har flyttat så ska jag inreda pysselrum/ läshörna och data hörna i det sovrummet han har nu.
Köksbordet kanske åker in i vardagsrummet en sväng vem vet? 
Något annorlunda ska jag försöka med.

En eller två, tre Pepsimax åker ner när jag smider mina planer. Gött! Imorgon om jag har tur kan jag få risotto med vitt vin till.. sambon jobbar ju jämt nu för tiden så mina fredagkvällar är rätt så trista. 

Populära inlägg