Check check check

Jag slängde mig på cykeln till bedömingsenheten idag. Mitt tredje besök där... kan vara det sista hos just A.
Inviger för mössa redan nu för fy faskien vad kall det blåste idag.

Träffen gick bra, jag hette Lena en gång under träffen men sen så gick det bättre. 
Jag är nöjd med A hon är mjuk och fin, saklig och kan se mina problem för vad de är. Fast än att jag fått heta båda Lena, Maria. 
I dag fick jag beskedet att jag troligast inte har ADHD och inte heller personlighetsstörningar.
Men att jag liter av posttraumatiskstress och ångest. Eftersom jag inte kan hantera det problemet så blir jag också deppig. Hoppas jag får hjälp att hantera detta som kommer av min barndom. Den där tiden jag aldrig vill veta av någonsin.

Jag cyklade dit och hem, hem gick snabbast för jag genade lite.

Väl hemma igen så växer horna.., " tryck efter cykelhjälmen"

Jag unar mig en kopp varm hemgjord choklad fast tankegången på morgonen var att inte äta något onödigt idag. Det sprack, jag tyckte att min trötta hjärna och kropp behövde värme och omtanke.
Varm choklad är bästa medicinen.

Populära inlägg